document.addEventListener('AddToCart', function(e) { var id = e.detail.product.id; var value = parseFloat(e.detail.product.price) * e.detail.product.quantity; var currency = e.detail.product.currency; fbq('track', 'AddToCart', { content_ids: id, content_type: 'product', value: value, currency: currency }); }) 1124055324389241

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. Ezek a fájlok nem tárolnak személyes adatokat, hanem oldallátogatási szokásairól adnak információt.

Elfogadom
Menü
   
Ön itt jár: > >

GYIK

Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?

Nem, de célszerű, mert akkor a legközelebbi vásárlásnál már nem kell újra megadni az adatokat. Illetve a későbbi vásárlások során különböző kedvezményekre jogosít fel.

Hogyan lehetek törzsvásárló?

A legfontosabb, hogy be kell regisztrálni. Ez követően nincs más teendő, mint kétszer vásárolni webáruházunkból, és a  3. vásárlástól automatikusan jár az 5 % kedvezmény.
De már első vásárlás esetén is részese lehet programunknak, melyhez 25.000 Ft értékben kell vásárolnia, és ezt követő vásárlásaiból már automatikusan jóváírjuk kedvezményét.

Hogyan fizethetek?

  • előreutalással, a következő bankszámlára: Győrfi Péter E.V. 10402991-50526787-50491009 (K&H Bank)
  • Online bankkártyás fizetési mód
  • személyesen, ha eljön a csomagért (Erdőkertes, Veresegyház)

Mennyibe kerül a szállítás?

0-11.999 Ft között

12.000 Ft felett

Futárszolgálattal

1.030-1.610 Ft

Ingyenes
(Kivéve, ha a csomag pelenkát is tartalmaz)

Csomag automatába történő szállítás:

890-960 Ft

Ingyenes

Részletesebben itt olvashat ezekről Vásárlási feltételek

Mikor jön meg a csomag?

Raktáron lévő termékeinknél munkanapokon 14:00-ig leadott megrendelésekre 2-3 munkanap a szállítási határidő, de általában már másnap megérkezik a csomag! A pontos szállításról e-mail tájékoztatót kap. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul a 2-3 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 14:00-ig beérkezett utalás számít. Ha 14:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.
Előrendelhető termékeink esetén 15-60 nap is lehet a szállítási határidő, hisz ezen termékeink az EU területéről, vagy épp a tengerentúlról érkeznek.

Kapok értesítést arról, hogy mikor jön a csomag?

Igen, a DPD, GLS futárszolgálat a kézbesítés előtt e-mail-t fog küldeni arról, hogy mikor szállítják ki a csomagot.

Személyesen is átvehetem a csomagot?

Igen. Előre egyeztetett időpontban lehet érte jönni Erdőkertesre, Veresegyházra.  Ha fizetéshez az átutalást választotta, akkor kérném, hogy gondoskodjon arról, hogy a pénz még a csomag átvétele előtt megérkezzen bankszámlaszámunkra. A csomagok őrzési ideje 1 hét. De különleges esetben el tudunk ettől térni. Erről kérnénk, hogy előre egyeztessünk e-mailben (csemetesziget@gmail.com) vagy telefonon (06-20-455-3073)!

Mi az a kívánságlista?

Egy lista azokról a termékekről, amiket meg szeretne kapni valakitől ajándékba. Biztosan írt már ilyet. Papírra. Ceruzával... Ez viszont egy elektronikus lista, amit e-mailben küldhet el a rokonoknak, barátoknak. Így megkönnyítve a dolgukat ajándékvásárláskor.

Használata nagyon egyszerű: tegye a termékeket a kívánságlistára (van egy ilyen gomb a termék adatainál: "A kívánságlistámra teszem"), majd ha végzett, a jobb felső sarokban található üdvözlő legördülő menüben megtekintheti a teljes listát, melyet el is küldhet az érintetteknek, vagy átteheti a tartalmát a kosárba.

Mi az, hogy a termék "előrendelhető" státuszú?

Jelenleg nincs készleten a webáruházban. Ami azt jelzi, hogy épp elfogyott, vagy úton van, mert külföldi beszerzésű. Amennyiben boltunkból elfogyott de ha a nagykereskedésben van, akkor legkésőbb 1 héten belül beszerezzük. Önnek. Tegye kosárba, és ha esetleg kívánsága van, vagy szeretne valamilyen információt közölni ezzel kapcsolatosan, akkor ezt a megjegyzés rovatban a rendelés végén megteheti.

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

Tegye a Kosárba, amit szeretne megvenni. Ha befejezte a böngészést, akkor a fejlécben található Kosár gombra kattintva áttekintheti a tartalmát. A termék/termékek alatt látható a "Kupon beváltása" szöveg, ami alá be lehet írni a kupon kódját, majd a Beváltás gombra kell kattintani. Ha rendben van, a kosár tetején a következő információ látható: "Az ajándékutalvány kódja elfogadva!". Ekkor biztosan tovább lehet lépni a pénztárhoz. Ha nem ezt látja, akkor érdemes megnézni, hogy mi lehet a probléma. Előfordul, hogy elgépelte a kódot, esetleg a kupon járt le, vagy nem teljesített valamilyen feltételt, ami a kedvezményhez szükséges. Fontos tudni való! Ha ezután még nem adja le rögtön a megrendelést, hanem folytatja a vásárlást, akkor annak befejeztével újra meg kell adnia a kódot, mert a rendszer nem jegyzi meg!

Hogyan tudom megváltoztatni az adataimat?

Belépés után megjelenik a lap tetején egy "Fiók" menüpont. Arra kell kattintani, majd meg lehet nézni és változtatni az összes személyes adatot (nevet, e-mail címet, telefonszámot, lakcímet), meg lehet adni új jelszót, ez mutatja a kívánságlistában szereplő termékeket, a korábbi rendeléseket, és itt lehetőség van a hírlevélre is feliratkozni vagy lemondani.

Sajnos nem találtam meg, amit kerestem. Mondjak le róla?

Semmiképpen! Írja meg a csemetesziget@gamil.com -ra vagy Facebook üzenetben, mit szeretne, mi az ami hiányzik kínálatunkból ,és megpróbáljuk megszerezni Önnek.

Mit tegyek, ha élőben nem tetszik a termék?

Semmi gond! 14 napon belül visszaküldheti. Ilyenkor a visszajuttatás költsége a vásárlót terheli, és a termék beérkezését követően legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük a teljes kifizetett összeget.

Ha van még kérdése?

Tegye fel azt a csemetesziget@gmail.com címre írt levélben, vagy írjon a Csemetesziget Bababolt Facebook oldalára, de természetesen telefonon is  szívesen válaszolunk Önnek.
Köszönjük szépen!

blog comments powered by Disqus
https://pastebin.com/BgxtMU3x