GYIK
Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?
Nem, de célszerű, mert akkor a legközelebbi vásárlásnál már nem kell újra megadni az adatokat. Illetve a későbbi vásárlások során különböző kedvezményekre jogosít fel.
Hogyan lehetek törzsvásárló?
A legfontosabb, hogy be kell regisztrálni. Ez követően nincs más teendő, mint kétszer vásárolni webáruházunkból, és a 3. vásárlástól automatikusan jár az 5 % kedvezmény.
De már első vásárlás esetén is részese lehet programunknak, melyhez 25.000 Ft értékben kell vásárolnia, és ezt követő vásárlásaiból már automatikusan jóváírjuk kedvezményét.
Hogyan fizethetek?
- előreutalással, a következő bankszámlára: Győrfi Péter E.V. 10402991-50526787-50491009 (K&H Bank)
- Online bankkártyás fizetési mód
- személyesen, ha eljön a csomagért (Erdőkertes, Veresegyház)
Mennyibe kerül a szállítás?
0-11.999 Ft között |
12.000 Ft felett |
|
Futárszolgálattal |
1.030-1.610 Ft |
Ingyenes |
Csomag automatába történő szállítás: |
890-960 Ft |
Ingyenes |
Részletesebben itt olvashat ezekről Vásárlási feltételek
Mikor jön meg a csomag?
Raktáron lévő termékeinknél munkanapokon 14:00-ig leadott megrendelésekre 2-3 munkanap a szállítási határidő, de általában már másnap megérkezik a csomag! A pontos szállításról e-mail tájékoztatót kap. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul a 2-3 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 14:00-ig beérkezett utalás számít. Ha 14:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.
Előrendelhető termékeink esetén 15-60 nap is lehet a szállítási határidő, hisz ezen termékeink az EU területéről, vagy épp a tengerentúlról érkeznek.
Kapok értesítést arról, hogy mikor jön a csomag?
Igen, a DPD, GLS futárszolgálat a kézbesítés előtt e-mail-t fog küldeni arról, hogy mikor szállítják ki a csomagot.
Személyesen is átvehetem a csomagot?
Igen. Előre egyeztetett időpontban lehet érte jönni Erdőkertesre, Veresegyházra. Ha fizetéshez az átutalást választotta, akkor kérném, hogy gondoskodjon arról, hogy a pénz még a csomag átvétele előtt megérkezzen bankszámlaszámunkra. A csomagok őrzési ideje 1 hét. De különleges esetben el tudunk ettől térni. Erről kérnénk, hogy előre egyeztessünk e-mailben (csemetesziget@gmail.com) vagy telefonon (06-20-455-3073)!
Mi az a kívánságlista?
Egy lista azokról a termékekről, amiket meg szeretne kapni valakitől ajándékba. Biztosan írt már ilyet. Papírra. Ceruzával... Ez viszont egy elektronikus lista, amit e-mailben küldhet el a rokonoknak, barátoknak. Így megkönnyítve a dolgukat ajándékvásárláskor.
Használata nagyon egyszerű: tegye a termékeket a kívánságlistára (van egy ilyen gomb a termék adatainál: "A kívánságlistámra teszem"), majd ha végzett, a jobb felső sarokban található üdvözlő legördülő menüben megtekintheti a teljes listát, melyet el is küldhet az érintetteknek, vagy átteheti a tartalmát a kosárba.
Mi az, hogy a termék "előrendelhető" státuszú?
Jelenleg nincs készleten a webáruházban. Ami azt jelzi, hogy épp elfogyott, vagy úton van, mert külföldi beszerzésű. Amennyiben boltunkból elfogyott de ha a nagykereskedésben van, akkor legkésőbb 1 héten belül beszerezzük. Önnek. Tegye kosárba, és ha esetleg kívánsága van, vagy szeretne valamilyen információt közölni ezzel kapcsolatosan, akkor ezt a megjegyzés rovatban a rendelés végén megteheti.
Hogyan tudom beváltani a kuponomat?
Tegye a Kosárba, amit szeretne megvenni. Ha befejezte a böngészést, akkor a fejlécben található Kosár gombra kattintva áttekintheti a tartalmát. A termék/termékek alatt látható a "Kupon beváltása" szöveg, ami alá be lehet írni a kupon kódját, majd a Beváltás gombra kell kattintani. Ha rendben van, a kosár tetején a következő információ látható: "Az ajándékutalvány kódja elfogadva!". Ekkor biztosan tovább lehet lépni a pénztárhoz. Ha nem ezt látja, akkor érdemes megnézni, hogy mi lehet a probléma. Előfordul, hogy elgépelte a kódot, esetleg a kupon járt le, vagy nem teljesített valamilyen feltételt, ami a kedvezményhez szükséges. Fontos tudni való! Ha ezután még nem adja le rögtön a megrendelést, hanem folytatja a vásárlást, akkor annak befejeztével újra meg kell adnia a kódot, mert a rendszer nem jegyzi meg!
Hogyan tudom megváltoztatni az adataimat?
Belépés után megjelenik a lap tetején egy "Fiók" menüpont. Arra kell kattintani, majd meg lehet nézni és változtatni az összes személyes adatot (nevet, e-mail címet, telefonszámot, lakcímet), meg lehet adni új jelszót, ez mutatja a kívánságlistában szereplő termékeket, a korábbi rendeléseket, és itt lehetőség van a hírlevélre is feliratkozni vagy lemondani.
Sajnos nem találtam meg, amit kerestem. Mondjak le róla?
Semmiképpen! Írja meg a csemetesziget@gamil.com -ra vagy Facebook üzenetben, mit szeretne, mi az ami hiányzik kínálatunkból ,és megpróbáljuk megszerezni Önnek.
Mit tegyek, ha élőben nem tetszik a termék?
Semmi gond! 14 napon belül visszaküldheti. Ilyenkor a visszajuttatás költsége a vásárlót terheli, és a termék beérkezését követően legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük a teljes kifizetett összeget.
Ha van még kérdése?
Tegye fel azt a csemetesziget@gmail.com címre írt levélben, vagy írjon a Csemetesziget Bababolt Facebook oldalára, de természetesen telefonon is szívesen válaszolunk Önnek.
Köszönjük szépen!